14 Kasım 2009 Cumartesi

Ben seni sevdiğimi de dünyalara bildirdim...



Sevgi nasıl iyileştirici bir duygu...Sevmek nasıl da güzel...
En umutsuz anınızda çalan bir telefon, nasılsın diyen bir sesin bedeli var mıdır madde aleminde ?
Ya da karanlığın içinde oraya buraya çarpa çarpa ilerlerken gelen sevgi dolu bir iletinin aydınlığını hangi ışık verebilir içimize?
Sıcacık bir gülümsemeyle sokulurlar en üşüyen yerlerimize saklandıkları kelimelerin içinde...Çıktığı yürekten gelir giriverirler kalbimize, özlemlerimizi silercesine.
Bazen içerdikleri anlamlardan daha fazlasını taşırlar sırtlarındaki heybelerde.
Hasta yatağımızda sarıp sarmalarlar bazen bizi.
Dipsiz kuyulardayken bir kurtarıcı edasıyla el verirler kimi zaman.
Herkesin kendi yalnızlığına gömüldüğü, kimsenin kimseye ayıracak vakti olmadığı günümüzde bir kelime bazen bir altın bazen bir elmas kıymetinde düşer içimizin yoksul semtlerine.
Kelimeler bir selamdır bazen gönlü kanatlandıran, bir tebessümdür kimi zaman, ruhu acıtan sözleri saplandığı yerden çıkaran.
Şefkattir kanayan yaralara merhem olan...Sevgidir hayata bağlayan...Varlığınızı anlamlı kılan kelimeleriniz, sevgileriniz, umutlarınız olması duasıyla...

Kelimeler kifayetsiz kaldığında, sahneyi ezginin gücüne bırakırlar ya usulca; bu gün içime düşüveren türkü huzurlarınızda:
"Ben seni sevdiğimi dünyalara bildirdim
indirdin kaşlarını da babanı mı öldürdüm..."

Değişik bir yorum olsun istedim ve bu kızı buldum, çok hoşuma gitti, gerçekten çok duygulu söylemiş, umarım siz de beğenirsiniz:


tv - hatice alizade (ben seni sevdiğimide)

izlesene.com



6 yorum:

illegalizma dedi ki...

Vallahi aynen dediğin gibi kelimelerini özlemişim canım ablam benim...

Unknown dedi ki...

sağol illegalizma:))

Zehra Fındıklı dedi ki...

Beğenmez miyiz! :)

Unknown dedi ki...

beğenmenize sevindim zehra...bu gün kaç kez dinledim bilmiyorum artık çalmasa da beynimde devam ediyor:))

Adsız dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

:))))) vecihiye:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin